sobota, 23 czerwca 2018

Pielęgnacja ciała. Moje TOP na lato ;)

Lato w pełni chociaż kalendarzowe trwa zaledwie chwile pogoda nas rozpieszcza, dlatego dzis pokaże Wam moje TOP kosmetyków do pielęgnacji ciała na lato. Są to produkty, których aktualnie używam najczęściej. Są produkty, które wyróżniają się u mnie dość mocno za swoje właściwości ale są tez takie, które lubię za np zapach i że zachowują się dość neutralnie.

Zaczniemy od peelingów- kocham peelingi dlatego ich będzie aż 4!

 1. Bielenda. Peeling cukrowy do ciała `nawilżający`


Peeling jest ze mną bardzo krótko ale to jeden z tych produktów, który możemy pokochać za sam zapach. Kwiatowy, słodki, taki który coś w sobie ma
Frangipani + mleczko pszczele bogate w witaminy B i C, oraz d-panthenol. Peeling, który nadaje się również dla wrażliwej skóry także warto na niego zwrócić uwagę. 

Skóra po nim jest bardzo delikatna, miękka, gładka. Dobrze sobie radzi z szorstką skóra szybko i skutecznie ją złuszcza.  
Fajna żelowa konsystencja z dodatkiem cukru, przyjemna w użyciu. Nie ma uczucia suchości ale nie zostawia tez tłustego naskórka. Idealny dla osób,m które nie lubią produktów które zostawiają po sobie tłuste  ślady. 
Cena ok 15 zł/200g 

2. Avon Senses Peeling do ciała citrus zing. 

Peeling, który 1 raz kupiłam może 4 lata temu i od tamtej pory zawsze do niego wracam kiedy tylko widzę do w katalogu czasem nawet zimą chętnie z niego korzystam, zapach przypomina mi zawsze lato. 
Piękny cytrusowy, świeży zapach, domawiam do niego jeszcze żel o tym samym zapachu. Po upalnym dniu, czy chcąc się zrelaksować to właśnie jego wybieram. Jak widać na zdjęciu u mnie już denko. 
O ile sam peeling nie wyróżnia się niczym szczególnym, to sam jego zapach zachęca do zakupu. Skóra jest po nim gładka, nie jest wysuszona ale też nie jest nawilżona wiec tutaj dość neutralnie się zachowuje, nie podrażnił. 
 Cena ok 8 zł/ 200ml

3. Avon Naturals Kremowy peeling jogurtowy do ciała. Dzikie jagody i Granat.

Ten polubiłam za kremowa, delikatna konsystencje, bardzo delikatnie peelingujący, bardziej myjący. Subtelny zapach jogurtu, ale słodki. która po nim pozostaje delikatnie gładka, miła w dotyku. 
Fajny produkt. 
Cena ok 12 zł/ 150ml

4. Perfecta SPA Peeling do ciała trufle czekoladowe. 

O to moja miłość od 1 użycia. Dawno nie pokochałam tak żadnego produktu jak ten peeling. Dlaczego? Produkt po, którym 1 raz nie musiałam użyć balsamu! Zostawia na ciele taka olejowa powlokę- mi ona nie przeszkadza w niczym wręcz jest plusem. 
Do tego pięknie peelinguje i wygładza , aż ma się wrażenie skóry niemowlaka jest tak gładka, miękka. Ojj cudo. I jeszcze ten zapach czekolada a właściwie kakao Puchatek z dzieciństwa. 
Konsystencja dziwna bo to zbita papka z cukru, potrzeba jej niewiele na całe ciało. 
Polecam mega na lato, a ile czasu zaoszczędzi ( nałożenie balsamu, czekanie az się wchłonie).

Cena ok 15 zł/225g
5. BE BEAUTY care Żel pod prysznic regenerujący gratant i mięta.

Produkt, raczej cała gama tych produktów, które większość z Was zna. Ja się skusiłam na ten. Za małe pieniądze bo ok 3 zł mamy bardzo fajny kremowy żel pod prysznic o przyjemnym, lekkim zapachu, dobrze myjący, nie uczula, nie podrażnia oraz nie wysuszy na skóry.

6, Ziaja Kokosowa terapia Mleczko pod prysznic. 

Parę lat wstecz miałam już te mleczka pod prysznic kozie mleko i ten kokosowy. Jakiś miesiąc temu znowu się na nie skusiłam. Wybrałam kokosowy, lubię zapach kokosów i o ile w tym mleczku tego kokosa wyczuwałam dużo na początku tak jak zaczęłam używać codziennie, przyzwyczaiłam się do zapachu. 
Kolejny delikatny, żelowy produkt, przyjemny w użyciu, dobrze myjący bez wyróżniających go cech. 
Fajne duże opakowanie bo aż 500ml, więc wydajny starcza na długo.
Miałam kiedyś też krem do rąk kokosowy o którym poczytacie TUTAJ

Cena ok 10 zl/ 500 ml

7.  Garnier Body Regenerujące mleczko do ciała skóra bardzo sucha.

Mam bardzo suchą skóry głównie na nogach więc muszę mieć zawsze coś co mocno mi nawilży skórę i tutaj przez cały rok towarzyszy mi ten właśnie balsam. A latem dodatkowo bardzo lubię go po opalaniu. 
Szybko sie wchłania, nie brudzi mi ubrań, nie ma uczucia tłustej skóry, lecz dobrze nawilżonej i za to go lubię. 
Mam też krem do rą z tej serii o którym poczytacie TUTAJ
Duża wydajna butelka, która starcza na bardzo długo ponieważ jest mega wydajny.
Cena ok 20zł/400ml

8. Joanna Sensual żel do golenia dla kobiet 

Żel, który kiedyś kiedyś miałam i odstawiłam. Raczej rzadko używam produktów do golenia dla kobiet, mam dużą skłonność do podrażnień a latem robię wszystko żeby tego nie było widać i ostatnio skusiłam się na zakup tego żelu przy okazji promocji Rossmana 2+2.
Jestem nim zachwycona faktycznie zmniejsza ryzyko podrażnień czy zacięć, skóra po nim gładka i co najważniejsze nie jest wysuszona. Do tego ładnie zmiękcza włoski także nic dodać nic ująć. Do tego zapach melona. 

cena ok 10zł/200ml 

9, Avon Skin so soft Olejek w sprayu z połyskującymi drobinkami.

Produkt używam tylko latem do rozświetlenia skory głownie nóg, podkreślenia opalenizny na dekoldzie czy ramionach. 

Za jakiś czas pojawi się tez recenzja szamponu od L`oreal Elseve z olejkiem kokosowym oraz maski. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz