wtorek, 15 maja 2018

Ulubione kremy do rąk - czyli Johnson`s oraz Garnier.

Dziś pokaże Wam moje 2 ulubione kremy do rąk.
Jeśli chodzi o kremy już kilka miałam m.in Evree (o którym przeczytacie TUTAJ ), Ziaja, stosowałam tez zwykły niebieski krem z  Nivea, maść z wit. A (którą używam nadal) , Kamil czy kremy Biedronkowe i te 2 wypadają u mnie najlepiej.




Jeden z nich już kultowy krem, który ma wielu zwolenników ale zauważyłam, że również wielu przeciwników:



Garnier, Intensywna Pielęgnacja, Regenerujący krem do rąk

Jest to kosmetyk już Wszech czasów.

`Regeneruje i odżywia zniszczoną skórę dłoni. Zawiera alantoinę, znaną ze swych właściwości regenerujących, glicerynę, która chroni ręce oraz czynnik filtrujący, który zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry dłoni.`

Krem najlepiej u mnie sprawdza się zimą, kiedy moje dłonie są zmarznięte, bardzo suche, a skóra aż sama pęka, po sprzątaniu chemia w domu bez rękawiczek. Czasem zwykle ręczne pranie w proszkach typu Wizir czy Persil powodują u mnie mocne wysuszenie i wtedy jest on moim wybawieniem.
Lubie go za:


  • wydajność
  • od razu widocznie wygładzone dłonie
  • natychmiastowe nawilżenie
  • długotrwały efekt 
  • zapach
  • szybką regeneracje po 2 dniach stosowania 
  • dobrze radzi sobie z suchymi skórkami

To jeden z tych kosmetyków do którego będę wracać. Jest wydajny, niedrogi ( ok 7-8 zł), łatwo dostępny.

A teraz drugi mój ulubieniec :

 Johnson's, Body Care, 24-Godzinne Nawilżenie, Krem do rąk

`Krem do rąk Johnson`s 24-godzinne nawilżenie. Wzbogacony substancjami odżywczymi, nawilżającymi i oliwką. Ma nietłustą konsystencję, która zwiększa naturalny poziom nawilżenia skóry. Pozostawia skórę zadbaną i miękką w dotyku.
W ofercie firmy zastąpił poprzednią wersję, o podobnej nazwie - `24hour Moisture` - ale innym składzie.`

Krem, który używam na co dzień w domu i w pracy towarzyszy mi cały czas, zawsze mam go ze sobą.  Kupiłam go przypadkiem, nie znając żadnej recenzji.
Najważniejsze jego plusy :

  • szybko się w chłania
  • fajna konsystencja 
  • dobrze nawilża 
  • krem do codziennego użytku, aby nawilżać dłonie
  • nie pozostawia `śliskiej powłoki` 


Całkiem nie źle poradził sobie z mocno przesuszonymi dłoniami,m ale tutaj lepiej sobie radzi właśnie Garnier. Jego cena w stosunku do jakości super bo kosztuje ok 4-5 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz