poniedziałek, 11 czerwca 2018

L`oreal Magic Shampoo Dry Shampoo

Cześć!
Ostatnio miałam przyjemność testować nowy suchy szampon od L`OREAL Paris.


Szampon, który nie zostawia białych śladów, a ja jako brunetka mam z tym spory problem.


Do tej pory byłam wierna Basiste, które jest już kultowe wśród suchych szamponów.

Co wyróżnia Magic Shampoo oczywiście po za brakiem białego śladu?
Fantastyczny zapach! Mam Vegetal Boost no pokochałam ten zapach, coś cudownego, utrzymuje się cały czas.
Do tego dodaje u nasady objętości bo mam włosy cienkie. Dzięki temu fryzura jest naprawdę lekka.
Jeśli chodzi o czas ile włosy są świeże jest to ok 5 godzin. Tutaj lepiej sprawdza mi się Basiste bo odświeża wlosy na znacznie dłużej.
Martwiłam sie czy nie wysuszy mi włosów o ile u nasady nie byłby to problem bo i tak mam przetłuszczające sie tak gorzej z reszta, ale na szczęście nic z tych rzeczy.

Można by mu dać minus za wydajność- mam wrażenie, że po 2-3 użyciach ubyło połowe opakowania.

Na lato to fajny produkt i chętnie do niego wrócę przekonał mnie brak białych śladów, cuuudowny zapach, dodawanie objętości i tej lekkości w fryzurach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz