poniedziałek, 16 kwietnia 2018

L'Oreal Paris, Sugar Scrubs, Clear Scrub (Oczyszczający peeling do twarzy i ust)

Za ten post zabieram sie od kilku dni ale ciagły brak czasu ale czas Wam przedstawić kosmetyk, który ostatnio bardzo polubiłam.

L'Oreal Paris, Sugar Scrubs, Clear Scrub (Oczyszczający peeling do twarzy i ust)

3 delikatne cukry + nasiona kiwi. Oczyszcza i redukuje zaskórniki zapewniając miękkość skóry jak u dziecka. 


Tu nie ma co dużo pisać bo nie znalazłam wad naprawdę. To jest jeden z tych produktów, które są warte swojej ceny.

Peeling inny niż wszystkie. Miałam dużo peelingów różnego rodzaju ten wyróżnia sie zaraz po samym otworzeniu 1 co się rzuca w oczy to zielony kolor z czarnymi pestkami od razu myśl kiwi!  nie trzeba nawet czytać napisów na opakowaniu :)

Efekty ? Na pewno buzia wygładzona, miękka w dotyku widocznie rozświetlona  oraz oczyszczona. 
I ta skóra jest tak miękka i delikatna jak u dziecka naprawdę! 

Przy nakładaniu czujemy się jakbyś my własnie nakładały miód na twarz z dodatkiem cukru ta konsystencja to rewelacja.
Podczas używania ma jeden bardzo ważny plus podczas ruchów palcami czujemy jak peelinguje i w momencie przestania od razu takie złagodzenie cudowne uczucie, jakby polać skóre miodem (świetne uczucie). 
Nie ma tego podrażnienia po peelingu i uczucia jakbyśmy właśnie potarły buzie czymś szorstkim. 

Sama konsystencja jest jak miód z dodatkiem cukru, lepka, gęsta jak coś bardzoo słodkiego.  Coś za co mega go polubiłam to fakt, że bardzo łatwo się zmywa jak jeszcze żaden peeling jaki miałam. 
A i zapomniałabym cudowny słodki zapach to tez jego atut!



Lubię do niego wracać co 2-3 dni, taka chwila słodkiej przyjemności dla cera. Przy dłuższym stosowaniu daje lepsze rezultaty widać, że mamy bardziej zadbana cerę ( odtsawiłam na czas testu ok 2 tygodnie inne kosmetyki peelingujace oraz maseczki). 

Na usta też działa rewelacyjnie, bo dobrze je wygładza, usuwa jakieś suche skórki. 

Od jakiegoś czasu bardzo podpasowały mi sie produkty od L`oreal Paris, może dlatego że moja cera staje sie co raz bardziej wymagająca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz